Levenslied – aflevering 6

maandag 13 mei 2013 - 22:05 uur
Zender:
Nederland 1

Sinds maandag 8 april zendt de NCRV op Nederland 1 het tweede seizoen uit van de succesvolle Nederlandse dramaserie Levenslied, met in de hoofdrollen Anna Drijver, Cees Geel, Nadja Hüpscher, Sabri Saad el Hamus, Hans Dagelet, Caro Lenssen, Guy Clemens en Tijn Docter.

Levenslied volgt de levens van leden van een zangkoor in Haarlem. Elke week komen ze bij elkaar en zingen alle sores van zich af. Het zijn allemaal gewone mensen: een jonge bijstandsmoeder, een manager bij een bank, een ICT-medewerker, een werkeloze leraar of een secretaresse. Maar in het koor zijn ze alt, sopraan of bas en hoeven ze een avondje niet te worstelen met hun relaties, carrière, obsessies, verdriet of verlangens.

In deze zesde aflevering: Madee heeft vernomen dat het koor behoefte heeft aan een mannelijke kopstem en gaat op zoek. Ze komt terecht bij Mark Bakker, die wel mee wil doen, omdat hij Madee leuk vindt. Madee mag, na excuses te hebben gemaakt, terugkeren bij het koor. De ICT-klus op de bank bezorgt Dylan veel stress. Ferdinand D’outremont laat Jeroen weten zijn zaak bij hem weg te halen en tevens andere klanten mee te nemen. Even later vertelt Lieke Jeroen dat ze in verwachting is, waarna Jeroen Ferdinand nog een keer om uitleg vraagt en hem vertelt dat zijn timing niet slechter kon. De nieuwe baan van Boutros op het reisbureau loopt niet zoals gehoopt.

Programma:
Media:
Meer informatie:

NCRV Communicatie, Matthijs de Bruijn, matthijs.debruijn@ncrv.nl, tel. 035 – 671 9049